Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017

Τα 6 βήματα για την προσωρινή τοποθέτηση των εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά - Πίνακες λειτουργικών αναγκών ΠΥΣΠΕ Βοιωτίας

Τα 6 βήματα για την προσωρινή τοποθέτηση των εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (Π.Δ.50/96, Π.Δ.100/97, ν.3848/2010,  122329/Δ1 /4-9-2013 κ.α.).

Η προσωρινή τοποθέτηση των εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά από τα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΠΕ) γίνεται ως ακολούθως:
1. Προηγούνται οι εκπαιδευτικοί που έχουν χαρακτηρισθεί οργανικά υπεράριθμοι και δεν κατέστη δυνατόν να λάβουν νέα οργανική θέση. Η τοποθέτησή τους θα πραγματοποιηθεί, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 14 του Π.Δ 50/96, όπως συμπληρώθηκε από το άρθρο 12 του Π.Δ. 100/97.
2. Έπονται οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι ανήκουν σε ειδική κατηγορία λόγω ασθένειας, κατά τις διατάξεις του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 30 του Ν. 3848/2010. 
3. Στη συνέχεια, ακολουθούν οι εκπ/κοί που χαρακτηρίστηκαν λειτουργικά υπεράριθμοι, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.9, του άρθρου 12 του Π.Δ. 100/97, ακολουθώντας τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/96.
4. Κατόπιν, οι εναπομείναντες εκπ/κοί στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ συγκρινόμενοι μεταξύ τους.
5.  Έπειτα, τοποθετούνται οι μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί.
6. Τέλος, τοποθετούνται οι αποσπασμένοι εντός και εκτός των ΠΥΣΠΕ.

Δείτε ΕΔΩ τους πίνακες λειτουργικών αναγκών - πράξη 16/27.6.2017 ΠΥΣΠΕ Βοιωτίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.